11 Aralık 2010 Cumartesi

açıklama

HERKESE YAZIKLAR OLSUN

3 yorum:

Adsız dedi ki...

banadami yaziklar olsun nan :|
herkese demissin birde...

daha tanismadik taniscaktik :(
nireye gittin D:
tanimiyom seni ama tanismak istiom :D:D:D

geri gel nannnn

benimle tanismadanmi gidion?

cok ayipppppppp

Adsız dedi ki...

senin abimize yazacak birşeyin olduğunu sanmıyorum sen z0rlu abimede malca şeyler yazan kız değilmisin biz bir aileyiz ve senin gibi sadece yemek yemeyi hava almayı sıçmayı bilen bir insanla tanışacak kadar aciz değiliz

ben Realaktif bu bloğuda bana zimmetledi abim kapatırsa bazı mal hacker bozuntuları alanı alıp hacklemesin diye başkalarıyla uğraş en iyisimi ?

Dr.Ly0n dedi ki...

tanışmamıza gerekmi var ? bak dalgana gez almanyada

11 Aralık 2010 Cumartesi

açıklama

HERKESE YAZIKLAR OLSUN

3 yorum:

Adsız dedi ki...

banadami yaziklar olsun nan :|
herkese demissin birde...

daha tanismadik taniscaktik :(
nireye gittin D:
tanimiyom seni ama tanismak istiom :D:D:D

geri gel nannnn

benimle tanismadanmi gidion?

cok ayipppppppp

Adsız dedi ki...

senin abimize yazacak birşeyin olduğunu sanmıyorum sen z0rlu abimede malca şeyler yazan kız değilmisin biz bir aileyiz ve senin gibi sadece yemek yemeyi hava almayı sıçmayı bilen bir insanla tanışacak kadar aciz değiliz

ben Realaktif bu bloğuda bana zimmetledi abim kapatırsa bazı mal hacker bozuntuları alanı alıp hacklemesin diye başkalarıyla uğraş en iyisimi ?

Dr.Ly0n dedi ki...

tanışmamıza gerekmi var ? bak dalgana gez almanyada