23 Şubat 2011 Çarşamba

Duydunmu Anne ?

Bir Damla Tebessüm Oldun Yüzümde
Gözünün Rengini Unuttum Anne,
Canım Yavrum Deyip Sarılman Varya
Bir Yudum Sevgiye Hasretim Anne.

Düştüğüm Tuzak Kamplar Kafesi
Bağırdım Haykırdım Duydunmu Anne,
Yediğim Roket Kanas Bikeyzi
Geceye Haykırdım Duydunmu Anne ?

Kendim Uzağım Hayalin Yakın
Bir Sabah Uykuna Girdimmi Anne
Sabah Erken Kalkıp Asker Oğlun İçin
2 Rekat Namaz Kıldınmı Anne ?

Hiç yorum yok:

23 Şubat 2011 Çarşamba

Duydunmu Anne ?

Bir Damla Tebessüm Oldun Yüzümde
Gözünün Rengini Unuttum Anne,
Canım Yavrum Deyip Sarılman Varya
Bir Yudum Sevgiye Hasretim Anne.

Düştüğüm Tuzak Kamplar Kafesi
Bağırdım Haykırdım Duydunmu Anne,
Yediğim Roket Kanas Bikeyzi
Geceye Haykırdım Duydunmu Anne ?

Kendim Uzağım Hayalin Yakın
Bir Sabah Uykuna Girdimmi Anne
Sabah Erken Kalkıp Asker Oğlun İçin
2 Rekat Namaz Kıldınmı Anne ?

Hiç yorum yok: