9 Ocak 2011 Pazar

2. hacker okan vakası gibi

Gece bir siteye bot yazdım vs vs dedim biraz cs atam sonra baktım egonomik.com a girem ne yazmış blogcu güzel site içerikler felan şahane hoşuma gitti takipçinim bundan sonra :D ama gel gelelim gözlerim kapanacak saat olmuş 2 felan bi sürü sekme açmışım firefoxda dedim pcyi uykuya alam bakarım sabah sabah kalktım teker teker kaptırken tabları bir baktım nah işareti :D olan noldu :D hekledilerde acıdılar :D böylemi yaptılar :D Cüneyt abi gitmiş yerine nah gelmiş
neyse resimle baş başa bırakam sizi

Hiç yorum yok:

9 Ocak 2011 Pazar

2. hacker okan vakası gibi

Gece bir siteye bot yazdım vs vs dedim biraz cs atam sonra baktım egonomik.com a girem ne yazmış blogcu güzel site içerikler felan şahane hoşuma gitti takipçinim bundan sonra :D ama gel gelelim gözlerim kapanacak saat olmuş 2 felan bi sürü sekme açmışım firefoxda dedim pcyi uykuya alam bakarım sabah sabah kalktım teker teker kaptırken tabları bir baktım nah işareti :D olan noldu :D hekledilerde acıdılar :D böylemi yaptılar :D Cüneyt abi gitmiş yerine nah gelmiş
neyse resimle baş başa bırakam sizi

Hiç yorum yok: