5 Ocak 2011 Çarşamba

Değişen birşey yok gibi

Kafam rahat takılıyordum dedim dur az bakayım bu net dünyası nasıl hala dar beyinler hala gerizekalı insanlar :D açtığım gibi birisi küfür yazmış be oğlum madem yazıyorsun bi nick verde tanışalım :D

neyse burdan çıkacak sonuç anonim kullanıcılara yorumu kapattım :) duyrulur delikanlı olan direkt kim oldunu yazar öyle adsız arkasına saklanmaz

Hiç yorum yok:

5 Ocak 2011 Çarşamba

Değişen birşey yok gibi

Kafam rahat takılıyordum dedim dur az bakayım bu net dünyası nasıl hala dar beyinler hala gerizekalı insanlar :D açtığım gibi birisi küfür yazmış be oğlum madem yazıyorsun bi nick verde tanışalım :D

neyse burdan çıkacak sonuç anonim kullanıcılara yorumu kapattım :) duyrulur delikanlı olan direkt kim oldunu yazar öyle adsız arkasına saklanmaz

Hiç yorum yok: