23 Şubat 2011 Çarşamba

Olur ya bir çatışmada ölürsem
Arkamdan yas tutmayın
Bırakın toprağımda rahat uyuyayım

Bedenimden komandomu çıkarmayın
Onlar benim gururumdur
Ölünce kefenim olacak

Başımdan mavi beremi çıkarmayın
O benim şanım şerefim olacak


Ayağımdan botlarımı çıkarmayın
Onlar nice yollar aşacak
Şehit olursam sırat köprüsünden geçecek

Elimden tüfeğimi almayın
O benim mezarıma sembol olacak
Yaramın kanını silmeyin
Ahirete hesabı sorulacak

Göğsümden kör kurşunu çıkarmayın
O benim madalyam olacak...


Bu şiir, Hakkari-Çukurca-Üzümlü Jandarma karakolunda görevliyken 12 Aralık 1993 günü saat 21:00 sularında bölücü eşkıya ile yapılan silahlı çatışmada kahramanca çarpışarak şehit düşen Mustafa oğlu, Sakarya 1972 doğumlu Jandarma Komando onbaşı Zekeriya Gülyaman'ın (1972/4) şahsi eşyalarının içinden çıkmıştır.

Hiç yorum yok:

23 Şubat 2011 Çarşamba

Olur ya bir çatışmada ölürsem
Arkamdan yas tutmayın
Bırakın toprağımda rahat uyuyayım

Bedenimden komandomu çıkarmayın
Onlar benim gururumdur
Ölünce kefenim olacak

Başımdan mavi beremi çıkarmayın
O benim şanım şerefim olacak


Ayağımdan botlarımı çıkarmayın
Onlar nice yollar aşacak
Şehit olursam sırat köprüsünden geçecek

Elimden tüfeğimi almayın
O benim mezarıma sembol olacak
Yaramın kanını silmeyin
Ahirete hesabı sorulacak

Göğsümden kör kurşunu çıkarmayın
O benim madalyam olacak...


Bu şiir, Hakkari-Çukurca-Üzümlü Jandarma karakolunda görevliyken 12 Aralık 1993 günü saat 21:00 sularında bölücü eşkıya ile yapılan silahlı çatışmada kahramanca çarpışarak şehit düşen Mustafa oğlu, Sakarya 1972 doğumlu Jandarma Komando onbaşı Zekeriya Gülyaman'ın (1972/4) şahsi eşyalarının içinden çıkmıştır.

Hiç yorum yok: